Service i særklasse – Hvordan begeistre interne og eksterne kunder?
Vi har gleden av å invitere til et høykvalitets kurs i service. Kurset er todelt (3+3t) og lagt på kveldstid.
Målgruppe:
Medarbeidere og ledere i alle typer private og offentlige virksomheter som leverer service og har kunde/klientkontakt, og som ønsker et faglig løft, eller har ambisjoner om høy kunde/klienttilfredshet.
Kursinnhold:
– Service og kundebehandling i stor endring.
– Målinger av norsk servicekvalitet – hvordan står det til hos oss?
– Ulike kunder og ulike servicebehov.
– Hvordan skape den gode serviceopplevelsen.
– Praktisk service og kundebehandling.
– Klagebehandling..
Kursavgift:
Kurset koster kr. 1800,-. Dette inkluderer enkel bevertning begge kveldene.
Tid og sted:
Del 1: tirsdag 31. januar, kl. 18.00 – 21.00
Del 2: torsdag 23. februar, kl 18.00 – 21.00
Kurset foregår via videokonferanse, følges hos Campus Moss
Påmeldingsfrist:
Bindende påmelding til post@campusmoss.no innen fredag 10. januar 2017.